khalijcompany

واردات و توزیع سیستمهای صوتی تصویری

khalijcompany

واردات و توزیع سیستمهای صوتی تصویری

بازرگانی خلیج فارس فعالیت خود را از سال ۱۳۸۳ در زمینه واردات و توزیع سیستمهای صوتی تصویری آغاز و با کسب امتیاز پخش از معتبرترین سازندگان سیستمهای صوتی تصویری و لوازم جانبی خودرو از پیشروان این صنف بوده و آماده عرضه هر نوع خدمات به شما دوستان و همکاران عزیز در این صنف میباشد.

پیوندهای روزانه

۱ مطلب در مرداد ۱۴۰۰ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

توالت فرنگی گلسار یکی بهترین و شناخته شده ترین برندهای توالت فرنگی می باشد. مدل های توالت فرنگی گلسار تنوع بالایی دارند و در انواع طرح‌های مدرن و کلاسیک به بازار عرضه می‌شوند. ظاهر بسیار زیبا ، کیفیت بالا و لعاب آنتی باکتریال از ویژگیهای مهم این محصول می باشد. لعاب آنتی باکتریال باعث می‌شود توالت فرنگی دیواری شما همچنان بعد از سال‌ها استفاده زیبایی و سفید خود را حفظ کند. همچنین مدل‌های جدیدتر این نوع توالت از نوع تخلیه مکشی (واش دان) می‌باشد که تخلیه را قوی‌تر و سریع‌تر انجام می‌دهد.

بهترین مدل توالت فرنگی گلسار کدام است؟

تنوع گسترده مدل های توالت فرنگی گلسار یکی از امتیازات ویژه این برند محسوب می شود ولی در مورد بهترین مدل های توالت فرنگی گلسار باید بگویم که مدل های پلاتوس و پارمیس پلاس در صدر لیست بهترین مدل ها قرار می گیرند زیرا از قویترین سیستم  نوع تخلیه برخوردار هستند.

 

ویژگیهای توالت فرنگی گلسار مدل پلاتوس

مشخصات فنی توالت فرنگی گلسار مدل پلاتوس، طول 72 ،عرض 41 ، ارتفاع 75 و آکس 19 سانتی متر می باشد. این محصول به آرام بند مجهز است که باعث می­شود هنگام رها کردن درب، فشار و صدا در سطح نشیمن ایجاد نشود. سیستم فلاش دو زمانه است، این قابلیت در کنترل مصرف آب تاثیر به­‌سزایی دارد. مکانیزم تخلیه در توالت فرنگی پلاتوس واش داون  یا آبشاری است که از جدیدترین مکانیزم­‌های تخلیه به حساب می‌­آید. خروجی سیفون این توالت فرنگی به کف است و در سه درجه برای مشتریان تولید و عرضه می گردد. 

 

 

ویژگیهای توالت فرنگی گلسار مدل پارمیس پلاس

توالت فرنگی گلسار پارمیس پلاس از نوع تخلیه مکشی (واش دان) می باشد که تخلیه را قوی تر و سریع تر انجام می دهد. سیستم تخلیه این محصول از نوع پلاس واترجت و سیستم فلاش دو زمانه است. مشخصات فنی توالت فرنگی گلسار مدل پارمیس پلاس طول 65 ،عرض 40، ارتفاع 68 و آکس 20 سانتی متر می باشد. از مشخصات لعاب توالت فرنگی گلسار پارمیس پلاس می توان به آنتی باکتریال بودن آن اشاره کرد که باعث می شود سال ها پس از استفاده همچنان سفید بودن لعاب خود را حفظ کند. خروجی سیفون توالت فرنگی به کف می باشد و حجم آب مصرفی بین 6 تا 8 لیتر در هر تخلیه است. این توالت فرنگی گلسار دارای درب نشیمن به صورت آرام بند است و در دو درجه کیفی برای مشتریان عرضه می گردد.

  • Khalij company