khalijcompany

واردات و توزیع سیستمهای صوتی تصویری

khalijcompany

واردات و توزیع سیستمهای صوتی تصویری

بازرگانی خلیج فارس فعالیت خود را از سال ۱۳۸۳ در زمینه واردات و توزیع سیستمهای صوتی تصویری آغاز و با کسب امتیاز پخش از معتبرترین سازندگان سیستمهای صوتی تصویری و لوازم جانبی خودرو از پیشروان این صنف بوده و آماده عرضه هر نوع خدمات به شما دوستان و همکاران عزیز در این صنف میباشد.

پیوندهای روزانه

۲ مطلب در خرداد ۱۳۹۹ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

هدف از خرید ردیاب بسیار مهم است زیرا اگر شما بدانید به دنبال چه نوع ردیاب و با چه ویژگیهایی هستید، می توانید از یک انتخاب مناسب با کمترین هزینه برخوردار شوید. نکات زیر را ببینید اطمینان داشته باشید که این نکات در خرید ردیاب حیوانات به شما کمک خواهند کرد:

 

1. وزن و سایز ردیاب حیوانات

 

وزن و سایز ردیاب نکته مهمی است که در هنگام خرید ردیاب برای حیوان خانگی خود باید آن را در نظر بگیرید، زیرا یک ردیاب بزرگ می تواند حیوانات کوچک را اذیت کند. بنابراین ردیاب حیوانات باید سبک و کم حجم باشد تا باعث ایجاد حساسیت و آزار حیوان نشود و در هر نقطه ای از بدن حیوان نیز قابل نصب باشد.

 

2. مجهز به هشدار هوشمند

 

یک ردیاب جی پی اس دار عمدتا مکان دقیق حیوان خانگی شما را ردیابی می کند. اما وقتی هدف شما از ردیابی ایمنی، کارایی و امنیت است، به زودی خواهید فهمید که دانستن اینکه آیا حیوان شما از محدوده مناطق تعیین شده عبور کرده یا خیر، در هنگام خرید ردیاب بسیار مهم است. پس ردیابی را انتخاب کنید که اگر حیوان خانگی شما از منطقه امن خارج شد یا در ساعات مشکوک حرکت کرد، هشدارهای فوری را برای شما ارسال کند.

 

3. عمر باتری

 

کیفیت و طول عمر باتری در ردیاب های مختلف متفاوت است. از آنجا که عمر باتری در نحوه گزارش اطلاعات ردیاب تأثیر می گذارد، پس باید با توجه به سبک زندگی و نیازتان ردیابی را انتخاب کنید که بتواند جوابگوی خواسته شما باشد. اکثر ردیاب های حیوانات دارای یک باتری قابل شارژ با ماندگاری ۷ تا ۱۰ روزه می باشند.

 

4. دکمه SOS

 

دکمه SOS از دیگر امکانات برخی از انواع مدل های ردیاب حیوانات می باشد. بسیاری از افراد وقتی که حیوان خانگی گمشده را پیدا می کنند، بلافاصله با یک سرپناه یا کلینیک دامپزشکی تماس می گیرند و مستقیما نمی توانند صاحب حیوان گمشده را پیدا کنند. اما اگر ردیاب حیوان به دکمه SOS مجهز باشد، فرد یابنده می تواند با فشار دادن دکمه SOS، موقعیت حیوان را برای صاحب آن ارسال می کند و حیوان گمشده را به او تحویل بدهد.

 

5. مقاومت در برابر آب ( ضد آب )

 

ویژگی ضد آب از دیگر نکات مهمی است که باید قبل از خرید ردیاب از آن اطمینان حاصل کنید. ردیاب هایی که ضد آب هستند در برابر خیس شدن مقاومند و به سیم کشی داخلی یا تراشه آنان آسیبی وارد نمی شود.  معمولا بیشتر ردیاب های حیوانات کاملا ضد آب می باشند. زیرا ممکن است حیوان وارد آب شود و اگر دستگاه کاملا ضد آب نباشد، بعد از خیس شدن دیگر کارایی لازم را نداشته باشد. البته این ویژگی در انتخاب ردیاب های حیوانات خانگی بازیگوش مانند سگ و گربه از اهمیت بیشتری برخوردار است.

  • Khalij company
  • ۰
  • ۰

 ردیاب خودرو چه کاربردهایی دارد؟

بطور کلی خرید و نصب ردیاب برای کلیه ماشن ها پیشنهاد میشود. با توجه به نیاز روزافزون به بالا بردن امنیت در جامعه میتوان ردیاب را جایگزینی مناسب برای دزدگیرهای قدیمی دانست که در موتور سیکلت، خودروهای شخصی، موسسات کرایه و لیزینگ خودرو، شرکت های دارای ناوگان حمل و نقل و یا مراکز توزیع قابل استفاده میباشد.

1. ردیاب خودرو جهت افزایش امنیت خودروهای شخصی

با نصب ردیاب خودرو به کمک سیستم ردیابی آن می توانید امنیت ماشین شخصی خود را در برابر انواع سرقت تضمین نمایید و هر لحظه از موقعیت ماشین خود مطلع شوید.

2. ردیاب خودرو مناسب برای شرکت های پخش

یکی از کارآمد ترین ابزار ها جهت کنترل سیستم پخش در مراکز پیشرفته جهت بالا بردن راندمان کاری مجهز کردن تمام ماشین های پخش به ردیاب خودرو می باشد.

3. ردیاب خودرو جهت استفاده در مراکز دارای ناوگان

کنترل ناوگان حمل و نقل و مدیریت آن با استفاده از سامانه پیشرفته ردیابی اسمارت تجربه ای جدید است.

4. ردیاب خودرو برای موسسات کرایه و لیزینگ خودرو

استفاده از ردیاب خودرو، راهکاری مناسب و مطمئن برای مراکز اجاره خودرو و یا شرکت های لیزینگ که به صورت چک و اقساط  و یا امانت ماشین را در اختیار خریدار قرار میدهند.

 

مزایای ردیاب های خودرو ایران اسمارت

نصب و راه اندازی آسان به همراه راهنمای نصب و پشتیبانی آنلاین
تجربه و سابقه همکاری با شرکت ها، سازمان های خصوصی و دولتی، مراکز اجاره خودرو
ضمانت تعویض 18 ماهه
نرم افزار قدرتمند پروترک، بروزرسانی مستمر نرم افزار و توسعه و ارتقا سخت افزاری

 

برای مشاهده لیست قیمت انواع ردیاب ماشین ایران اسمارت لینک زیر را کلیک کنید

https://www.iransmartgps.ir/category/1/%D8%B1%D8%AF%DB%8C%D8%A7%D8%A8-%D8%AE%D9%88%D8%AF%D8%B1%D9%88.html

 

  • Khalij company