khalijcompany

واردات و توزیع سیستمهای صوتی تصویری

khalijcompany

واردات و توزیع سیستمهای صوتی تصویری

بازرگانی خلیج فارس فعالیت خود را از سال ۱۳۸۳ در زمینه واردات و توزیع سیستمهای صوتی تصویری آغاز و با کسب امتیاز پخش از معتبرترین سازندگان سیستمهای صوتی تصویری و لوازم جانبی خودرو از پیشروان این صنف بوده و آماده عرضه هر نوع خدمات به شما دوستان و همکاران عزیز در این صنف میباشد.

پیوندهای روزانه

۲ مطلب در تیر ۱۳۹۹ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

سگ خود را گم کرده اید؟ به این نکات توجه کنید!!!

ردیاب حیوانات، فناوری پیشرفته ای است که می تواند از گم شدن سگ شما جلوگیری کند. ردیاب‌ حیوانات به سادگی به حلقه قلاده حیوانات شما متصل می‌شود و به جهت وزن کم و ابعاد کوچک به هیچ وجه باعث آزار حیوانات خانگی شما نخواهد شد و زیبایی ظاهری آنها را نیز بر هم نخواهند زد. با ردیاب براحتی می توانید سگ خود را ردیابی کرده و هر لحظه از جای او با خبر شوید. بهتر است بر روی قلاده حیوان خانگی خود یک برچسب با مضمون شماره تماس و یا آدرس تماس صاحب بچسبانید تا در صورت گم شدن، راحت تر بتوانید او را پیدا کنید. ردیاب حیوانات کاردها و مزایای بسیاری دارد. برای دریافت اطلاعات بیشتر لینک زیر را کلیک کنید.

https://www.iransmartgps.ir/blog/%D8%B1%D8%AF%DB%8C%D8%A7%D8%A8-%D8%AD%DB%8C%D9%88%D8%A7%D9%86%D8%A7%D8%AA-%D8%AE%D8%A7%D9%86%DA%AF%DB%8C.html

 

 

برای پیدا کردن سگ خود به نکات زیر توجه کنید.

 

 

1.محله زندگی خود را کاملا جستجو کنید.

 اطراف و محله زندگی خود را کاملا جستجو کنید. سگ ها در طول صبح بسیار فعال هستند و معمولا از مسیرهای آشنا عبور می کنند. بنابراین بهتر است مسیرهایی که بیشتر با سگ خود از آنجا عبور می کردید را با دقت بگردید. 

 

2.هنگام ردیابی وجستجوی سگ خود ، برخی اشیاء آشنا را بیاورید.

 آیا سگ شما به شی خاصی علاقه دارد؟ رفتار مورد علاقه او چیست؟ آنها چه هستند ، همه آنها را در طول جستجو با خود همراه کنید. بهتر است سگ خود را با صدایی که بیشتر با آن آشنا است، صدا بزنید.

 

 3.پوستر حیوان خانگی گمشده را پخش کنید.

پوستری را به همراه عکس سگ مفقود شده خود چاپ کنید و آن را بر روی در و دیوارهای اطراف محله ای که حیوان در آن گمشده و همچنین در محله مسکونی خود بچسبانید تا به کمک دیگران گمشده ی خود را زودتر پیدا کنید.

 

4.اگر حیوان گمشده یار همیشگی دارد، او را با خود ببرید.

 در صورت گم شدن حیوان خانگی خود این کار را حتما انجام دهید. زیرا حیوان همراه شما به خصوص اگر سگ باشد، می تواند بوی همنشین خود را سریعتر متوجه شود و شما را در پیدا کردن حیوان گمشده یاری کند.

 

 5.از همسایه های خود کمک بگیرید.

 پرسش از همسایه ها نیز می تواند به شما در یافتن حیوان گمشده کمک کند.

 

6.آگهی سگ گمشده را در سایت ها و روزنامه محلی قرار دهید.

آگهی کردن در سایت ها و روزنامه محلی ایده خوبی است. فراموش نکنید که در آگهی خود حتما همه مشخصات حیوان گمشده و همچنین مقدار مژدگانی را قید کنید.

 

 7.در شبکه های اجتماعی به اشتراک بگذارید.

 شبکه های اجتماعی یکی از ساده ترین راه ها برای پیدا کردن حیوان گمشده است زیرا تعداد زیادی کاربر در جهان وجود دارند که از شبکه جهانی وب استفاده می کنند.

 

  • Khalij company
  • ۰
  • ۰

 

1.اعلان تحویل در زمان واقعی

شرکت های پخش می توانند با ردیابی وسیله نقلیه، موقعیت واقعی خودرو و زمان تخمین زده شده خودرو را مشاهده کرده و آن را به مشتری اعلام کنند. زمان برای مشتری بسیار مهم است و اعلام زمان دقیق باعث جلب رضایت مشتری می شود.

 

2.امنیت راننده و خودرو

مدیریت پخش می تواند با کمک جی پی اس ردیاب خودرو و ردیابی آنلاین، رفتار رانندگان و فعالیت آنان را تحت کنترل خود داشته باشد و از امنیت کامل راننده، وسیله نقلیه و اقلام مشتری مطمئن شود. اگر رانندگان بدانند که توسط شرکت ردیابی می شوند، از انجام کارهای پرخطر مانند سرعت غیر مجاز پرهیز می کنند و درنتیجه هم جان خود را به خطر نمی اندازند و هم هزینه اضافی برای شرکت ایجاد نمی کنند.

 

3.رضایت مشتری

رضایت مشتری، شعار بسیاری از شرکت های مویرگی می باشد. زیرا خدمات خوب به مشتری می تواند رشد تجارت شرکت را تضمین کند. رضایت مشتری تبلیغی برای شرکت محسوب می شود زیرا مطمئنا این مشتری، افراد زیادی را به سوی شرکت شما جلب می کند.

 

4.برخورد با ادعاهای جعلی مشتری

ادعاهای دروغین برخی از مشتریان از جمله مشکلاتی است که همواره شرکت های پخش مویرگی با آن روبرو می شوند. این ادعاها نه تنها  باعث بدنامی اعتبار شرکت می شود بلکه هزینه های شرکت را نیز افزایش می دهد. مدیران شرکت می توانند با به کمک امکانات جی پی اس ردیاب ماشین، تمام سرعت ها و توقف های راننده و دیگر جزئیات خودرو را لحظه به لحظه تهیه کرده و شرکت را از اتهامات اشتباه مبری سازند.

 

5.کاهش هزینه های شرکت

سوخت همواره یکی از مهمترین هزینه های شرکت های پخش مویرگی محسوب می شود که مدیریت صحیح آن می تواند هزینه های شرکت را مقدار قابل توجه ای کاهش بدهد. تنها راه حل این مسئله، نصب ردیاب ماشین است زیرا سیستم جی پی اس ردیاب داده هایی را در مورد مصرف سوخت خودرو و مسافت پیموده شده آن ارائه می دهد.

 

 ایران اسمارت یکی از تامین کنندگان ردیاب می باشد که علاوه بر ردیاب خودرو در زمینه ردیاب شخصی و حیوانات نیز فعالیت می کند. ردیاب های خودرو در مدل های مختلف با ویژگیها و قابلیت های متفاوت به بازار ارائه عرضه می شوند. برای اطلاع از لیست قیمت ردیاب خودرو ایران اسمارت اینجا را کلیک کنید.

https://www.iransmartgps.ir/category/1/%D8%B1%D8%AF%DB%8C%D8%A7%D8%A8-%D8%AE%D9%88%D8%AF%D8%B1%D9%88.html

 

  • Khalij company