khalijcompany

واردات و توزیع سیستمهای صوتی تصویری

khalijcompany

واردات و توزیع سیستمهای صوتی تصویری

بازرگانی خلیج فارس فعالیت خود را از سال ۱۳۸۳ در زمینه واردات و توزیع سیستمهای صوتی تصویری آغاز و با کسب امتیاز پخش از معتبرترین سازندگان سیستمهای صوتی تصویری و لوازم جانبی خودرو از پیشروان این صنف بوده و آماده عرضه هر نوع خدمات به شما دوستان و همکاران عزیز در این صنف میباشد.

پیوندهای روزانه
  • ۰
  • ۰

مدیران شرکت های بزرگ و سامانه های حمل و نقل همواره نگران این هستند که پرسنل و کارمندان شرکت وظایف خود را به خوبی انجام ندهند. فناوری جی پی اس و ردیاب خودرو از انواع سیستم های مدرن امنیتی می تواند راه حلی کارامد برای این موضوع باشد. زیرا آنها کابردهای بسیاری دارند و در زمینه های گوناگون استفاده می شوند. در ادامه مطلب با ضرورت ردیاب برای خودروهای سازمانی آشنا می شوید.

 

 1.کنترل و نظارت بهتر بر خودروهای سازمان

 مدیران سازمان با نصب یک ردیاب و جی پی اس خودرو قادرند تا هر لحظه روی نقشه بصورت آنلاین علاوه بر موقعیت لحظه‌ای خودرو از میزان سوخت مصرفی، وزن بارگیری شده، رفتار راننده، تعداد ترمزها و شتاب‌ها، سرعت خودرو و حتی وضعیت کمربند ایمنی نیز آگاه شوند. بدیهی است که این فناوری هم به بهره وری و خدمات بهتر پرسنل سازمان کمک های شایانی می کند و هم رضایت بیشتر مشتریان سازمان را به همراه خواهد داشت.

 

2. کاهش هزینه های سوخت

 سازمان ها و شرکت های دولتی و خصوصی که دارای ناوگان حمل و نقل می باشند، با مشکلات بزرگی در خصوص مسائل فنی خودروهای خودو میزان مصرف سوخت آن روبرو هستند. مسلما یکی از بهترین گزینه ها برای مدیریت مصرف سوخت استفاده از فناوری ردیاب جی پی اس خودرو در سیستم مدیریت ناوگان می باشد. این فناوری به کاربران کمک می کند تا با مشاهده مسیرهای حرکت خودروها روی نقشه و با انتخاب کوتاه ترین مسیر و کنترل سرعت،  مصرف سوخت خود را کاهش بدهند.

 

3.سازماندهی بهتر حمل و نقل

 از دیگر مزایای فناوری جدید ردیاب و جی پی اس خودرو، سازماندهی بهتر حمل و نقل می باشد. به این معنی که سازمان می تواند هماهنگی بین بخش حمل و نقل و بخش ارتباط با مشتری را به بهترین شکل ممکن به انجام برساند و مشتری را راضی نگه دارد.

 

مزایای ردیاب ایران اسمارت

 

  • نصب و راه اندازی آسان به همراه راهنمای نصب و پشتیبانی آنلاین
  • تجربه و سابقه همکاری با شرکت ها، سازمان های خصوصی و دولتی، مراکز اجاره خودرو
  • ضمانت تعویض 18 ماهه
  • نرم افزار قدرتمند پروترک، بروزرسانی مستمر نرم افزار و توسعه و ارتقا سخت افزاری

 

برای مشاهده لیست و قیمت ردیاب ماهواره ای خودرو ایران اسمارت لطفا لینک زیر را کلیک کنید.

https://www.iransmartgps.ir/category/1/%D8%B1%D8%AF%DB%8C%D8%A7%D8%A8-%D8%AE%D9%88%D8%AF%D8%B1%D9%88.html

  • ۹۹/۰۵/۱۳
  • Khalij company

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی