khalijcompany

واردات و توزیع سیستمهای صوتی تصویری

khalijcompany

واردات و توزیع سیستمهای صوتی تصویری

بازرگانی خلیج فارس فعالیت خود را از سال ۱۳۸۳ در زمینه واردات و توزیع سیستمهای صوتی تصویری آغاز و با کسب امتیاز پخش از معتبرترین سازندگان سیستمهای صوتی تصویری و لوازم جانبی خودرو از پیشروان این صنف بوده و آماده عرضه هر نوع خدمات به شما دوستان و همکاران عزیز در این صنف میباشد.

پیوندهای روزانه
  • ۰
  • ۰

جامعه امروز رو به سالمندی می رود و نگهداری از سالمندان عزیز به یک چالش بزرگ تبدیل شده است. در این میان ردیاب سالمندان را می توان به عنوان یک تکنولوژی فوق العاده شناخت به خصوص برای خانواده هایی که سالمندشان دچار مشکلاتی همچون آلزایمر ،کم توانی ذهنی یا دیگر انواع اختلالات حافظه ای است که باعث می شود تا به سختی قادر به یاد آوردن مکان خود باشند.

در واقع استفاده از ردیاب اشخاص گامی موثر در جهت محافظت از سالمندان خانواده به شمار می آید. زیرا می توانیم در هر لحظه از زمان از وضعیت و موقعیت مکانی فرد سالمند خود باخبر شویم و در صورت لزوم به طور شخصی و یا از طریق مناسب به کمک او برسیم.

 

 ویژگیهایی مهم ردیاب سالمندان

1.گزارش زمان واقعی

اکثر دستگاههای ردیابی اطلاعات زمان واقعی را در مورد مکان افراد تحت نظارت نشان نمی دهند. به عبارتی برخی از ردیاب ها گزارشات خود را با چند دقیقه یا چند ساعت تأخیر ارائه می دهند.

2.استفاده راحت

بهتر است ردیابی را انتخاب کنید که استفاده از آن پیچیده نباشد و سالمند بتواند به راحتی از آن استفاده کند. این ویژگی باعث می شود تا سالمند به استفاده از ردیاب علاقه نشان دهد و شما را دچار مشکل نسازد.

3.عمر باتری

و اما در مورد عمر باتری، دستگاه باید دوام زیادی داشته باشد و به سرعت شارژ آن خالی نشود.

4.کیفیت سخت افزاری  دستگاه

کیفیت سخت افزاری دستگاه ردیاب بسیار مهم است. ردیاب مناسب و با کیفیت، انعطاف پذیراست، در برابر آب مقاوم و وزن آن سبک می باشد.

ایران اسمارت یکی از تامین کنندگان ردیاب می باشد که علاوه بر ردیاب اشخاص در زمینه ردیاب خودرو و حیوانات نیز فعالیت می کند. برای اطلاع از قیمت ردیاب اشخاص ایران اسمارت لینک زیر را کلیک کنید.

https://www.iransmartgps.ir/category/2/%D8%B1%D8%AF%DB%8C%D8%A7%D8%A8-%D9%82%D8%A7%D8%A8%D9%84-%D8%AD%D9%85%D9%84.html

  • ۹۹/۰۵/۰۶
  • Khalij company

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی