khalijcompany

واردات و توزیع سیستمهای صوتی تصویری

khalijcompany

واردات و توزیع سیستمهای صوتی تصویری

بازرگانی خلیج فارس فعالیت خود را از سال ۱۳۸۳ در زمینه واردات و توزیع سیستمهای صوتی تصویری آغاز و با کسب امتیاز پخش از معتبرترین سازندگان سیستمهای صوتی تصویری و لوازم جانبی خودرو از پیشروان این صنف بوده و آماده عرضه هر نوع خدمات به شما دوستان و همکاران عزیز در این صنف میباشد.

پیوندهای روزانه
  • ۰
  • ۰

هر ساله میلیونها کالا از قبیل تجهیزات صنعتی، لوازم منزل، مواد خام، لوازم تجاری، لوازم منزل و… از طریق ارسال بار هوایی در سراسر جهان جا به جا می شوند. در حقیقت ارسال بار هوایی به دلیل ویژگیهای مهمی نظیر ایمنی، سرعت و مقرون به صرفه بودن، بهترین روش برای جا به جایی کالا به خصوص کالاهای گران قیمت و محصولات فاسد شدنی می باشد. بسیاری از شرکت های واردات و صادرات در جهان، برای ارسال کالاهای خود ارسال بار هوایی را به خاطر امکانات و مزایای منحصر به فرد به ارسال بار زمینی و دریایی ترجیح می دهند.

توجه داشته باشید که هزینه ارسال بار هوایی با توجه به مقصد برآورد می شود. البته در این میان عوامل مختلفی که در زیر بیان می کنیم بر قیمت ارسال بار هوایی تاثیر می گذرانند.

  1. قیمت ارز
  2. نوع بار، مسافری و یا تجاری
  3. مقصد ارسال بار هوایی
  4. حجم بار ارسالی و نوع بار آن
  • ۹۸/۰۸/۲۱
  • Khalij company

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی